סדנת בלונים לארגונים

אם אתם מחפשים פעילות מגבשת, מצחיקה ויוצאת דופן למקום העבודה שלכם,
הגעתם למקום הנכון!

היי, שמי ברק דגן, ואני אוהב בלונים. כל כך אוהב בלונים, עד שב 2015 עזבתי משרה מתגמלת בהיי טק, וכיום אני אמן בלונים במשרה מלאה.

אופנוע מבלונים ברק דגן

והאמת היא שמעבר לכך שאני אוהב בלונים, אני מבין היום שהייעוד שלי בעולם הזה הוא להפיץ את הקסם הזה לכמה שיותר אנשים!

 

ואני עושה זאת במגוון דרכים: הצגתי בשתי תערוכות יחיד, יצרתי בלונים במאות אירועים, העברתי סדנאות והרצאות בנושא, השתתפתי בפרוייקטי בלונים ענקיים, הדרכתי מאות אנשים בישראל ובחו”ל, מכרתי הדרכות מוקלטות ב-31 מדינות, הפקתי את סדרת הרשת “מנופחים” ועוד ועוד ועוד!

 

הנה כמה תמונות מעולם הבלונים המטורף בו אני חי

אמנות הבלונים של ברק דגן

איך בחרתי להנגיש את הקסם של הבלונים לחברות ולארגונים?

במהלך השנים גיליתי שלבלונים יש כוח עצום ב"שבירת קרח" וביצירת תקשורת חיובית בין בני אדם.

 

בכל מקום בו עשיתי בלון כולם התחילו לצחוק, כולם רצו להתקרב ולדבר איתי. בכל מקום בו עשיתי בלון כולם רצו לעזור לי ולנסות לקפל בלון בעצמם!

אז החלטתי להעביר את הקסם הזה גם לארגונים! מניסיון, הבלונים גורמים לקירוב ולהכרות בין העובדים, ומייצרים זמן איכות מחוייך שנשאר גם הרבה לאחר הסדנא.

 

רוצים להרגיש את הקסם של הבלון? צפו בסרטון של דקה שנמצא ממש מתחת לשורה הזו

איך זה עובד?

בסדנת בלוני הצורות המשתפים יוצרים בעצמם בלונים בצורות (בקבוצות וגם לבד), וירגישו את ההשפעה של הבלון בשבירת מחסומי תקשורת וכזרז בהכרות בין אנשים. מה שאני אוהב במיוחד, זה שכל המשתתפים (בין אם הם מנהלים בכירים ובין אם הם עובדים זוטרים) מתחילים מנקודה זהה: אף אחד מהם לא קיפל בלון מעולם!

סדנת בלונים לגיבוש עובדים

נתחיל את המפגש בהצגה עצמית ובהופעה קצרה שלי, בה אני יוצר בלונים מהירים וקסומים. נמשיך בהסבר קצר על קיפול בלונים ונתחיל לקפל יחד בלונים מהירים ויפים. לאחר תרגול קצר נתחלק לקבוצות ונעשה תחרות: כל צוות יצור כמה שיותר בלונים בצורה מורכבת יחסית, הדורשת עבודת צוות.

ואז אני מלמד אותם לקפל פרח בלונים יפה, המורכב מכמה וכמה בלונים. ויותר חשוב מזה, אני מלמד אותם איך לשמח אנשים בעזרת בלון צבעוני ומפתיע!

את הכשרון החדש הזה הם לוקחים איתם הלאה והם יכולים להשתמש בו בכל מקום: לשמח את הילדים או הנכדים, לשמח את בן או בת הזוג, או אפילו להביא פרח שכזה לקולגות או לשכן ממול.

 

אחרי שכולם מבינים איך מייצרים פרח אנחנו מתחלקים לקבוצות, ומתחילים בתחרות! כל קבוצה צריכה ליצור כמה שיותר פרחים באותו פרק זמן!
כיוון שיצירת הפרח היא מסובכת יחסית, נוצרת דינמיקה כייפית ומעניינת בתוך כל צוות.

התוצאה היא עובדים מחוייכים וחדר מוצף בבלונים צבעוניים!

הצוות המנצח זוכה בבלון! (ואת הבלונים שהצוותים יצרו מומלץ לחלק במקום העבודה לכל מי שרוצה 🙂

סדנת בלונים לגיבוש עובדים

בנוסף, במהלך הסדנא, העובדים יחשפו לעולם בינלאומי מטורף של כנסי בלונים, תחרויות בינלאומיות, פרוייקטי בלונים ענקיים, ופסלים אמנותיים! בסדנא משולבים מסרי השכל יוצאי דופן מתוך הרצאה שלי על עולם הבלונים בו אני חי. ההרצאה כוללת המחשות, תמונות וסיפורים יוצאי דופן וקטעי וידאו עוצרי נשימה.

רוצים לראות שקף אחד לדוגמא, שגורם לצחוק אדיר בקהל? בבקשה:

יצירתיות

לאחר שהצחוק בקהל נרגע, אני מספר על מאחורי הקלעים של התמונה הזו: מאיפה הגיעו הכלבים? מה גרם להם לעמוד ככה? כמה זמן לקח לנו לצלם את התמונה? וגם על כמה מוסרי השכל שהתמונה הזו, אליה נחשפו מליוני אנשים בכל העולם, גרמה לי להבין. אל תפספסו!

מדוע כדאי לכם להזמין דווקא אותי?

  • כי יש לי יתרון במתן שירות לארגונים: אני בעל שני תארים במנהל עסקים, בעל ניסיון של 15 בתחום המחשוב (הייטקיסט לשעבר), ובעל ניסיון רב בהנחייה ובעמידה מול קהל. אני יודע לדבר בשפה של העובדים שלכם, ויכול להעביר עבורכם מסרים ארגונים בשפה נעימה ומחוייכת.
  • כי יצירות הבלונים שלי זכו להכרה בינלאומית, והן מעניינות ומלהיבות גם מבוגרים!
  • כי אני מביא איתי תובנות מרתקות מההרצאה שלי "דברים שהבלונים לימדו אותי", ושוזר אותן בסדנא בלווית תמונות מפרוייקטי בלונים בהם השתתפתי ברחבי העולם.
  • כי אומרים עלי שאני נותן שירות מעולה! לזכותי ציוני שירות גבוהים במיוחד ברחבי הרשת. העובדים שלכם הולכים ליהנות מאינטראקציות בינאישיות קסומות ומחוייכות.
  • כי בעשור האחרון לימדתי יותר מ-700 ישראלים פנים מול פנים לקפל בלונים בצורה מקצועית, והדרכתי עוד מאות רבות של אמני בלונים ב-31 מדינות בעולם דרך סרטוני וידאו! זה אומר שהעובדים שלכם יהנו מהדרכה מעולה, מחוויה של הצלחה ויהנו מתהליך יצירה כייפי במיוחד!

קצת מידע על הפעילות שלי

הדרכתי מאות אנשים בישראל ובכנס הבלונים החשוב בעולם (בארה"ב)

השתתפתי בשבירת שיא גינס (בסין) עבור עיר הבלונים הגדולה בעולם

הצגתי בשתי תערוכות יחיד בתל אביב, שזכו לאלפי מבקרים

נתתי שירות לעשרות אלפי אנשים במאות אירועים!
לזכותי ניסיון של עשור ומאות לקוחות מרוצים!

אני מלמד ב-31 מדינות בעולם דרך הדרכות מוקלטות!

הפקתי את סדרת הרשת "מנופחים"

ולמה אני מספר לכם את כל זה?

לא כדי להשוויץ, אלא כדי להסביר לכם שהעובדים שלכם הולכים ליהנות מסדנא שיש בה גם סיפורים ומוסרי השכל עוצרי נשימה, וגם תהליך יצירה ייחודי וכייפי מיוחד!

באיזה ארגונים כבר נהנו מהשירות שלי?

הנה רשימה חלקית של הארגונים שכבר נהנו מאמנות הבלונים שלי:
וגם תוכניות הטלווזיה הבאות:
ברק דגן בעיתונות ובטלוויזיה

רוצים פרטים נוספים? רוצים לקבל הצעת מחיר?

חייגו עכשיו לטלפון
או לחצו על הכפתור הירוק ושלחו לי הודעת ווצאפ
או לחצו על הכפתור ושלחו הודעה במסנג'ר
או שלחו לי הודעה מהאתר