הבלוג שלי!

ברק מסתובב בעולם

אשמח לקחת אתכם לסיבוב יחד איתי בחווית הבלונים

איך השתתפות בכנסי בלונים עוזרת לכם להרוויח יותר כסף?

שלום לכולם (:
היום אני רוצה לדבר איתכם על משפט שאני שומע הרבה מבעלי עסקים בתחום הבלונים (ולמעשה, גם בכל תחום אחר…) כאשר הם מתייחסים לעיצוב בלונים איכותי ויקר, שזה הרגע הם למדו ליצור.
זה הולך ככה: "אין מצב! אין הרבה לקוחות שיהיו מוכנים לשלם על זה!"

אגב, באופן כללי, בקורסי הבלונים שאני מעביר אני שם לב שנושא התמחור הוא אחד הנושאים הבעייתים והמפחידים ביותר אצל כולם! אם גם אתם מרגישים שלא בנוח לבקש מהלקוחות שלכם מחיר ראוי, ואם גם אתם נותנים הנחות עוד לפני שמישהו בכלל ביקש הנחה, אתם בחברה טובה…

הסיבות לכך הן רבות ומורכבות, ונובעות לדעתי מכך שהדרישה לתשלום גובה מאנשים רבים תעצומות נפש גדולות, והנושא הזה דורש מגוון רחב של יכולות והתמודדויות, כמו היכולת של בעל העסק לדרוש את המחיר שהוא חושב שמגיע לו מבלי להתנצל, היכולת שלו לעמוד על שלו מול הלקוח, בבטחון שיש לו במוצר שלו, בכמות הלקוחות שפונה אליו, וגם, כמובן, ביכולות השכנוע של אותו בעל העסק, ברמת המוטיבציה שלו, ברמת האנרגיה שלו ועוד ועוד.

אבל בואו ונתמקד לשניה במשפט "אין הרבה לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לי על זה"

בתמונה: העיצוב שלימד Aleks Hernández בכנס של "שמחה זה אנחנו" ו Qualatex).

אני נתקל במשפט הזה בעיקר בכנסים בהם לומדים עיצובים מורכבים ומרשימים במיוחד.
אלה שאומרים את המשפט הזה, מתכוונים לכך שבאיזשהו מקום, הם היו מעדיפים ללמוד עיצובים שאפשר למכור בזול.

“הרי, יש מעט אנשים שמוכנים לשלם כסף טוב על איכות”

והאמת היא, שלגבי הטענה האחרונה הם צודקים. יש באמת פחות אנשים שמוכנים לשלם כסף טוב על איכות, ויותר אנשים שרוצים לקבל מוצר זול ובסיסי.
בדיוק מאותה הסיבה יותר אנשים נוסעים על יונדאי ופחות אנשים נוסעים על מרצדס.

יחד עם זאת, אני חושב, שללכת לכנס וללמוד בו עיצובים מורכבים ומרשימים זה עדיין, עניין הכרחי! מדוע?

כי התועלות שהלמידה הזו נותנת הן רבות וחשובות, הרבה מעבר למכירה של עיצוב כזה או אחר!

  • כי עצם ההמצאות בכנס, מאפשרת לכולם להיות מרוכזים לרגע בעסק שלהם ולחשוב כיצד ולאיזה כיוון כדאי לפתח אותו!
  • כי כאשר אתם נמצאים בכנס, אתם מבינים טוב יותר מה הן המגמות החדשות בשוק, ומה הלקוחות שלכם יוכלו לדרוש מכם באירוע הבא.
  • כי הלמידה נותנת לכם ביטחון עצמי ואנרגיות! וביטחון עצמי ואנרגיות הם המנוע שמזיז כל עסק!
  • כי המפגש עם עוד בעלי עסקים באותו התחום פותח פעמים רבות הזדמנויות חדשות ושיתופי פעולה מפתיעים שלעתים נותנים תמיכה מוראלית ולעתים שווים לכם כסף של ממש!
  • כי העלאה של תמונות מהכנס לרשתות החברתיות מאפשרת ללקוחות ולקולגות שלכם להבין שאתם לוקחים את העבודה שלכם ברצינות, ומשאירה אתכם בתודעה שלהם! (ונחשו למי הם יתקשרו בפעם הבאה שיהיה להם אירוע?)
  • כי ללקוחות שלכם פתאום נפתחות העיניים! הם פתאום מבינים שאתם לא סתם מנפחים בלונים, אלא, שאתם אומנים / מעצבים, ומתייחסים לעצמכם ככאלה! ובאיזשהו מקום הם גם מבינים, שהמחירים שלכם מצדיקים את עצמם! (גם הזולים וגם היקרים).
  • כי תמיד (אבל תמיד!!!) יש לנו מה ללמוד! אין שום סיכוי שתשבו כל כך הרבה שעות בכנס שבו מדריכים אומנים מנוסים, שרוצים לחלוק איתכם את הידע שלהם, ולא תלמדו שום דבר! קרה לי כבר שקיבלתי בכנס בלונים טיפ ששינה לי לגמרי את דרך החשיבה, ועזר לי לשפר פלאים את העסק שלי!
  • ויש עניין נוסף, חשוב מאין כמוהו, שקורה מיד כאשר אתם מציעים עיצובים יקרים מאד: פתאום העיצובים הרגילים שלכם הופכים לכאלה שהלקוחות שלכם קונים הרבה יותר בקלות! מדוע? כי אחרי שאתה יודע שעיצוב יכול לעלות 6000 שקל, הרבה יותר קל לך להוציא על עיצוב 2000 שקל! (או במילים אחרות, במסעדה שבה יש בתפריט בקבוק יין שעולה 1000 ש"ח, יהיו הרבה לקוחות שיזמינו בקבוק יין במחיר של 200 ש"ח "בלבד".
  • ואולי הכי חשוב: כי אם אתם לא הולכים קדימה, אתם הולכים אחורה! אם לא תלמדו ליצור עיצובים מורכבים, המתחרים שלכם יעשו זאת, ואתם תשארו מאחור!

אז לכן, אני ממליץ לכם בחום להגיע לכנסים בתחום, ולהרחיב את ידיעותכם, את מעגל הקולגות שלכם, ואת היכולות שלכם, כי תמיד יש מה ללמוד!

רוצים לקבל מידע על הכנס הבא?

לחצו כאן כדי לבדוק את הקורסים והכנסים שיתקיימו בקרוב

לחצו כאן כדי לקבל הודעות ועדכונים עתידיים בווצאפ

לחצו כאן כדי לקבל למייל עדכונים וסדרה של הדרכות וידאו בחינם

אולי יעניין אותך גם