הבלוג שלי!

ברק מסתובב בעולם

אשמח לקחת אתכם לסיבוב יחד איתי בחווית הבלונים

3 תובנות שלקחתי מהופעה בסין, שיכולות לעזור גם לך

לאחרונה חזרתי מסין, שם הופעתי עם הבלונים בכמה פסטיבלים ובכמה אתרים מדהימים בשנגחאי. תוך כדי שאני מופיע ויוצר אינטאקציות משעשעות עם אורחי הפסטיבל אספתי כמה תובנות, עטפתי 3 מהן בנייר עטיפה, ואני רוצה לתת לך אותן במתנה! (-:
אני בטוח שהתובנות האלה יועילו לך!
אבל קצת לפני התובנות, אני רוצה לשתף אותך בכמה תמונות שימחישו לך את הטירוף שהיה לי בסין (-:

תמונות מחווית אמנות הבלונים בסין
תמונות מחווית אמנות הבלונים שלי בסין

אז, הדבר הראשון ששמתי אליו לב הוא השוני בדרך החשיבה. אני מאד אוהב את השוני הזה, כי הוא פותח לי את הראש לכיווני מחשבה אחרים, ומפרה אותי (ועכשיו גם אותך).

למה אני מתכוון? אני מופיע בלובי של מגדל הפנינה בשנגחאי (מקביל למגדל אייפל של פריז), ועושה הופעה אינטימית לכמה עשרות אנשים, ללא מילים. מרבית הבלונים שאני יוצר בהופעה הם יחסית פשוטים, אבל דרך היצירה שלהם מרתקת: אני עושה עם הבלון קסמים, עושה קולות, משתולל, ועוד ועוד (-: בסוף ההופעה אני נותן את הבלון לאחד הילדים שנמצאים מולי, וכך שוב עם עוד ועוד בלונים.

רצועת גורדי השחקים של שנחאי. במרכז: מגדל הפנינה
וכך נראה המגדל מלמעלה (שימו לב לרצפה השקופה!)

שמתי לב שבסוף ההופעה, כאשר אני כבר צריך ללכת לדרכי, הילדים לא עצובים שהם לא קיבלו בלון! וגם ההורים שלהם, מנופפים לשלום ומחייכים אלי בזמן שאני הולך!

אז זה נכון שהמנטליות היא שונה, אבל יש כאן עוד עניין: ברגע שאנשים מבינים שמדובר בהופעה, הם מבינים שלא כולם יקבלו בלון, ואז גם האינטראקציה הופכת לרגועה יותר!

ואיך גורמים לזה להיראות כמו הופעה ולא כמו חלוקה של בלונים לכולם? בעזרת במה (אפילו קטנה), בעזרת מוזיקה, בעזרת הופעה ללא מילים (נסו את זה! זה גורם לכולם להיות הרבה יותר מרוכזים בעשיה!), ובעזרת איפור או לבוש מיוחד, שגורמים לכם להיראות שונים.

הדבר השני ששמתי לב אליו הוא שאנשים מתלהבים בצורה יוצאת דופן מבלונים בצורת כנפיים! לא שזה חדש לי (-: אם אתם עוקבים אחר הפייסבוק או האינסטגרם שלי, וודאי ראיתם שאני פריק של כנפיים מבלונים, וגם ה DVD השלישי שלי, (שנמצא בשלבי עריכה) יהיה על כנפיים מבלונים, אבל, עדיין היה חשוב לי לחדד את הנקודה הזו, כיוון שהיא יכולה להועיל לך מאד!

למה? כי ההשפעה של כנפיים, העשויות מאריגה של בלונים, היא עצומה! (מדובר לדעתי בשילוב שבין האהבה של בני האדם לבלונים + החלום של בני האדם להצליח לעוף).

הביטו לרגע בתמונה שבראש הפוסט, שלי (עם הכנפיים) ושל חברי בריאן אסמן (עם האופנוע) והרגישו את ההתלהבות בעצמכם! אנשים מתלהבים מבלון שכזה בטירוף, ורוצים מיד להצטלם איתו. וכאן עובר הקסם הגדול באמת: תנו לאנשים לקחת חלק מהקסם שלכם איתם הביתה!

אם אי אפשר להכין לכולם בלון, כדאי לפחות שהם יוכלו להצטלם עם בלון ששווה תמונה! למה? כי אם הם מצטלמים עם הבלון, זה אומר שהם רוצים להשוויץ בו, וזה מעולה! למה. כי התמונה הזו כבר תגיע לפייסבוק, או לחברים בקבוצת הווצאפ וכו’ וכו’, וזה עושה טוב לכולם (-:

הדבר השלישי והאחרון עליו רציתי לדבר הוא על הדרך שבה אתם יוצרים בלון.
אני נתקל שוב ושוב בבלונאים שחושבים שהדבר החשוב הוא איך הבלון יראה! זה נכון שזה מאד חשוב שהבלון יהיה יפה, ומדוייק, אבל! (וזה דבר שאני מעמיק בו בסמינר הבלונים שלי) האינטראקציה איתכם חשובה לא פחות!
אם עשיתם בלון מדהים, אבל במהלך היצירה לא הראתם למי שסביבכם מה אתם עושים / דיברתם בטלפון תוך כדי / נראיתם סובלים – זה מאבד את כל הקסם של יצירת הבלון (ובינינו, זה כבר לא יהיה משנה איזה בלון תעשו!)

אני מקווה שהתובנות האלה מועילות לכם (-:

ואתם תמיד גם מוזמנים לשתף את המאמר הזה עם חברים

אולי יעניין אותך גם